Dit mag ook wel eens een keer vind ik !! | |||
|
kelly
![]() |
Geplaatst: Zaterdag, 18 Februari 2012 om 06:49:48
Team Luondo niet weer gelijk een hartaanval krijgen ;-) Ik heb de laatste tijd nogal een boel stres te verduren gehad zowel ivm de shop als prive, dit maakte dat ik soms nogal ''gestreste'',paniekerige en kort door de bochte reacties kon achterlaten wat allicht niet altijd als prettig ervaren werd door het team als was dit zeker niet opzettelijk zo bedoeld . Wat me nu toch echt van het hart moet ... HOE GEWELDIG IK DE AFGELOPEN DAGEN PERSOONLIJK GEHOLPEN MET DOOR TEAM LUONDO en dan met name door ROBBERT (niets ten nadele van de rest van het team natuurlijk maar meestal trof ik Robbert nu eenmaal via mailing en dat hebben we dan maar gelijk zo gehouden :-) ) De moeite die deze man neemt om je in raad en daad te voorzien gaat echt wel een heel stuk verder dan je van standaard service zou mogen-moeten verwachten ! (zonder in details te treden voordat ik straks een boze Robert op mijn dak krijg omdat iedereen plots speciale service wil haha ) en ik moet dan ook zeggen dat op momenten zoals met name de afgelopen dagen dit een hele oppepper en steun geweest is van onschatbare waarde !! (zou mijn pleidooi helpen voor loonsverhoging denk je Robbert ? ) DIEZELFDE DANK wil ik graag toch ook nog eens extra betuigen naar Rene oftewel meneer magazijnstellingen !! (Bijna) Elke dag een praatje op de chat waar hij met zijn eigen drukke werkzaamheden dan ook echt tijd voor moet vrijmaken (en dat doet hij dan ook ) met (heel veel ) raad en daad steun en een luisterend oor (en ik weet ik kan behoorlijk zeuren als ik op van de stres ben ) ...waardoor dit ooit zo gegroeid is weet ik ook niet maar gewaardeerd word het zeker !! Ook naar onze collega''s Leo omlo en Abele Reitsma en last but not least Wim van Buijtene toe dezelfde dank ook zij zijn altijd meer dan begaan en staat klaar met raad en daad ! helaas ben ik de laatste tijd te weinig aan de mails en berichten over en weer toegekomen sorry... Nu vraagt iedereen zich natuurlijk af van waar dit melige publiekelijke bericht,aandachttrekkerij ? NEE omdat ondanks dat de genoemde mensen allicht al wel weten hoe ik over hen denk vind ik dat ze ook wel eens publiekelijke pluim in hun Eu nou dit was het wel weer even zo "bloos"'... Groet Kel Aangepast op 18-2-2012 06:54 |
||
|
Geplaatst: Zaterdag, 18 Februari 2012 om 15:16:51
|
|||
|
Geplaatst: Zaterdag, 18 Februari 2012 om 20:08:11
|
|||
|
Geplaatst: Zaterdag, 18 Februari 2012 om 20:14:19
|