Luondo.nl Gratis Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
  • Home
  • Aanmelden
  • Functies
  • Prijzen
  • Webwinkels
  • Forum
  • begin
  • actieve onderwerpen
  • Zoeken  
Tweet

Nieuwe Winst.nl Artikelen

Forum > Luondo Marktplaats (webwinkel hulp, gratis of betaald) topic toevoegen reactie toevoegen

Vraag over foto`s

Rachel Lovely Gifts

rachellovelygifts.luondo.nl
Geplaatst: Maandag, 20 Februari 2012 om 09:30:36

Hoi
Ik weet niet of ik hier goed zit maar stel mijn vraag toch maar .
Ik ben bezig met het opzetten van webwinkel geboorte en huwelijks artikelen en kado`s .
Daar komen luiertaarten en handdoektaarten en allerlei andere artikelen in te staan die met die speciale gelegenheid te maken heb .
Nu wil ik daar goede en mooie foto`s bij zetten zodat het aangezicht voor de klant aantrekkelijk word.
Kunnen jullie mij enkele tips geven hierover .

Alvast thanks Riek

Erik (forum)

Geplaatst: Maandag, 20 Februari 2012 om 09:35:09

Riek,

Foto's door een professional laten maken of laten aanleveren door je leverancier.
Anders zou je het kunnen laten uitbesteden.. aan bv Remco die wel op het forum aanwezig is.

Rachel Lovely Gifts

rachellovelygifts.luondo.nl
Geplaatst: Maandag, 20 Februari 2012 om 09:37:32

Erik

Dank je wel voor je reactie

Coolkidsonline.nl

www.coolkidsonline.nl
Geplaatst: Vrijdag, 9 Maart 2012 om 22:11:18

Tip m.b.t. fotografie. Gebruik altijd een egale achtergrond, niks mag storen tenzij je dit wil. Gebruik een goede camera en flitslicht. Ga niet rechtstreeks flitsen naar het onderwerp. Licht van achteren en reflecteren naar voren.
Het geheel goed bewerken met fotoprogramma en klaar. gr Bennie

Remco Steijvers

Geplaatst: Zaterdag, 10 Maart 2012 om 08:14:12

Als je zelf geen professionele apparatuur hebt zou ik het idd uitbesteden, maar het kost wel wat :) Wil je het zelf doen, dan hebben we genoeg informatie / tips voor je om je op weg te helpen

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.

Copyright © Luondo 2010 Gratis webwinkels
Algemene voorwaarden - Contact - Bedrijfsgegevens - Privacy statement - Vacatures