Luondo.nl Gratis Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
  • Home
  • Aanmelden
  • Functies
  • Prijzen
  • Webwinkels
  • Forum
  • begin
  • actieve onderwerpen
  • Zoeken  
Tweet

Nieuwe Winst.nl Artikelen

Forum > Instellingen in je Luondo webwinkel topic toevoegen reactie toevoegen

Google Webmasterhulpprogramma wil niet opslaan + Voorstellen

RUTGERRR

Geplaatst: Woensdag, 22 Februari 2012 om 23:41:54

Goeiedag beste mensen,

Ik ben martijn... en ik weet er staat als foum naam RUTGERRR, maar dat is een heel lang verhaal.. ga ik jullie niet mee opzadelen ;) 
Ik ben al een maandje bezig met luondo, rondkijken, proberen, uitzoeken en ik moet zeggen (ik heb meerdere gratis webshops geprobeerd) dat luondo echt super is! Mijn specialiteit, naja dat wil ik er van maken, is wijn. expertinwijn.luondo.nl. Ben er al heel wat mee bezig geweest.

Ik zit nu alleen met het probleem dat als ik de code van het google webmasterhulpprogramma toevoeg en opsla.... hij niet opslaat. Als ik even wegklik en weer terug kom op deze pagina dan is die code weg. In de broncode kan ik de code ook niet terug vinden.

Zou iemand mij hier mee kunnen helpen?

En ik zou jullie ook wel graag willen helpen. Ik werk nu als e-commerce mederwerker/manager (geen technische kennis van de webwinkels... sorry) en weet ook veel van seo en online marketing. Dus als er vragen zijn schroom niet. Kennis hoort gedeelt te worden ;)

GR

P.S. als je de website hebt bekeken en je hebt op of aanmerkingen, laat maar weten hoor!

Aangepast op 22-2-2012 23:44
Robbert (Team Luondo)

Geplaatst: Donderdag, 23 Februari 2012 om 10:17:03

Beste Martijn,

Je hoeft alleen de code tussen de "..." (aanhalingstekens) te kopieren.
Anders kan je de code even in een ticket versturen dan kijken wij er naar.

Gr. Robbert

RUTGERRR

Geplaatst: Donderdag, 23 Februari 2012 om 10:45:10

Ai stom, had beter moeten opletten en lezen. Maar het werkt bedankt!

Jenny :) (Team Luondo)

Geplaatst: Donderdag, 23 Februari 2012 om 12:27:59

Welkom hier Martijn! Je shop ziet er al leuk uit, met die wijnfles met zeilen! :) 

Eelco de Boer

Geplaatst: Vrijdag, 24 Februari 2012 om 12:46:20

Welkom Martijn!

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.

Copyright © Luondo 2010 Gratis webwinkels
Algemene voorwaarden - Contact - Bedrijfsgegevens - Privacy statement - Vacatures